Firmy NPR dedykowanych do silników: B16, B16A, B16A1, B16A2, B18, B18C, B18C4, B18C6 montowanych m.in w:
Honda Civic 4gen 88-91
Honda Civic 5gen 92-95
Honda Civic 6gen 96-00
Honda CRX 2gen 88-91
Honda CRX Del Sol 93-97
Honda Integra DC2 94-01
Nr zestawu: SWH30373ZZ100 zamiennie z TPR32391-100
Wymiary pierścieni:
Średnica tłoka: nadwymiar 82 mm
1,0 mm
1,2 mm
2,8 mm
Cena podana za komplet = zestaw pierścieni na 4 tłoki!
Pierścienie tłokowe - element odpowiadający m.in za usuwania nadmiaru oleju z gładzi cylindrów, utrzymywanie poprawnego stopnia sprężania (kompresji) uszczelniając i oddzielając komorę spalania od skrzyni korbowej. Ich wada, zużycie lub złe parametry prowadzą do 'kopcenia' na niebiesko, zwiększonego zużycia oleju, spadku mocy i wielu innych efektów. Ich wymiana to punkt obowiązkowy podczas każdego remontu silnika.
Pierścienie oryginalnej produkcji NPR Made in Japan (żółto niebieskie pudełko i hologram). Bardzo wysoka jakość, sprawdzone przez setki klientów i najczęściej sprzedawane przeze mnie pierścienie. Identyczne jakie są dodawane do większości kompletów aftermarketowych tłoków takich firm jak Nippon czy YCP. Zdecydowanie mój wybór jeśli ktoś pyta jakie pierścienie zakładać.Pierścienie do w/w silników innych producentów oraz w nadwymiarach:NPR Pierścienie tłokowe B16 B18 81mm nominał - kliknij.RIK pierścienie tłokowe B16 B18 81mm - kliknij.NPR pierścienie tłokowe B16 B18 81,25mm nadwymiar - kliknij.RIK pierścienie tłokowe B16 B18 81,5mm nadwymiar - kliknij.NPR Pierścienie tłokowe B16 B18 81,5mm nadwymiar - kliknij.Jeśli nie jesteś pewien czy dany komplet pierścieni będzie pasować do Twojego silnika - zapytaj. Nie przyjmuję zwrotów pierścieni, które mają rozpakowane foliowe woreczki!