Paski rozrządu

Paski rozrządu

Oryginalne paski rozrządu Honda OEM

Element układu rozrządu odpowiedzialny za właściwie 'obracanie' całym układem korbowo-tłokowym. Jego jakość ma zasadnicze znaczenie, ponieważ awaria (zerwanie paska) prawie zawsze kończy się kapitalnym remontem silnika. O ile w przypadku seryjnych silników takich jak D seria, F seria itp. zakup oryginału jest dość znacznym wydatkiem i szczerze mówiąc może nie do końca rozsądnym ekonomicznie to w przypadku B16, B18, H22, J30 itp. uważam to za konieczność. Jeśli dodatkowo mamy OEM+ czyli silnik wystrojony, z dodatkami w postaci osprzętu i o większej mocy tym bardziej OEM to minimum jakościowe, które powinno być zamontowane.
Filter
Ustaw kierunek malejący

11 elementów

na stronę
Zobacz jako Siatka Lista
Filter
Ustaw kierunek malejący

11 elementów

na stronę
Zobacz jako Siatka Lista