Root Catalog
Szczegóły
Po 7 latach na sprzedaż trafia mój projekt czyli MR2 TypeR = MR2 po swapie na franka K24/K20. Auto, które od momentu ukończenia budowy w 2019 roku regularnie pojawia się na imprezach typy Time Attack / zlotach i nadal jest konkurencyjne w swoich klasach - jednocześnie może być typowym daily - jest kompletne, ma wszelkie plastiki, nadkola, felgi w normalnych rozmiarach, opony z homologacją, wycieraczki itd.
Dla osoby, która chce mieć uniwersalne auto (czyli tak jak ja) rewelacja
Dla osoby, która chce wygrywać wszytko gdzie pojedzie - wystarczy wyciąć troche blachy, usunąć wnętrze czyli zejść około 150kg do tego slick i auto powinno wygrywać wszystko ;-)
Dla osoby, która che mieć po prostu fajne, ładne cabrio - zrobić pare wizualnych detali i po prostu sie cieszyć
Sprzedaje ponieważ czas na zmiany i żeby pójść dalej, musze zrobić na chwilę krok wstecz ;-)
Cena: 80.000 PLN, która jest finalna i ostateczna - nie ma absolutnie żadnych negocjacji.
Ogłoszenie na otomoto - kliknij
Moje ględzenie i stan auta na 22.08.2023 w filmie poniżej:
Gościnny występ u 'Felix'a' i jazda po torze w Białymstoku, gdzie można poznać opinie kierowcy rajdowego nt. mojego auta:
Ostatnia runda VTEC Cup Poland na Tor Ponań i zrobiona życiówka 1:49.073
Dokładka specyfikacja auta:
Silnik: blok + tłoki K24A3 + konwersja pompy oleju K20A2 + miska oleju K20A2 + przykręcane przegrody miski z klapkami
Osadzenie silnika: łapy Innovative + wkładki poliuretanowe Strongflex
Głowica: K20Z4 (FN2) + porting home made + wałki JDM K20A + nowe prowadnice i zawory Supertech + wszystkie OEM uszczelniacze i uszczelki + śruby głowicy ARP
Dolot: kolektor ssący RRC + przepustnica Skunk2 Pro 74mm + dolot 3" custom zakończony stożkiem AEM
Chłodzenie: gruba chłodnica wody Mishimoto + dodatkowy wentylator na chłodnicy wody + chłodnica oleju Setrab + wentylator + podstawka z termostatem Mocal
Układ wydechowy: kolektor wydechowy 4-2-1 custom 2.75” + custom tłumik końcowy
Paliwo: wtryski z RDX 440ccm +pompa paliwa Deatschewerks 255lph
Skrzynia biegów : z poliftowego Civic TypeR EP3 NPQ3 + przełożenie główne z FN2 (5,06) + szpera mFactory + długa 6'tla z Accord 7gen + przeguby wewnętrzne z EP3 + custom półosie + sprzęgło OEM Honda + lekkie koło zamachowe Fidanza
Lewarek: custom linki skrzyni biegów + custom lewarek i mechanizm sterujący
Zawieszenie: wszystkie sworznie, drążki, końcówki, wahacze itp. nowe OEM Toyota + grube stabilizatory Whiteline + gwint Yellow Dynamic Pro ze sprężynami przód 5KG i tył 7KG + przednia górna rozpórka OEM TRD + tylna rozpórka 4 punktowa Ultra Racing
Hamulce: seryjne zaciski z tarczami 282mm, klocki Mintex 1155, przewody w oplocie HEL, Motul RBF600
ECU: EMU Classic + moduł Bluetooth
Wskaźniki: SPA Design (EGT, doładowanie, Voltomierz, temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju)
Środek: kierownica Momo 35cm + naba Momo + fotel kubełkowy Sparco REV + pasy szelkowe Sparco 4 punktowe 3"
Body kit: rocznik 2003 model = poliftowa + przednia + tylna dokładka + progi (TRD style) + tylny spoiler TRD Style + OEM hardtop
Felgi / opony: Japan Racing JR3 15x7" + Dunlop Direzza D03G
Moc: 268HP / 257Nm
0-100km/h 4.3 - 4.8 zależnie od warunków drogowych i opony
1/4 mili: 12.888 (Japfest 2019 Legnica lotnisko)
Tor łódź: 1:00:xxx
Silesia Ring: 1:55:xxx
Tor Poznań: 1:49:073
Informacje dodatkowe
Producent | Jarusnet |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |