Olej silnikowy Millers CFS 0W30 NT+
Jak możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie: W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.
W skrócie: bardzo dobry olej do wysilonych silników, które są używane zgodnie z przeznaczeniem = tor, zawody, wyścigi itp. Dzięki odporności na wysoką temperaturę:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C,
chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C Używam go osobiście w naszym FK8 (które to słyną z tego, że potrafią się w warunkach torowych szybko nagrzać) bo póki co chyba nie ma lepszej alternatywy, która byłaby dostępna bez kłopotu i stale na Polskim rynku.
Co ważne: nie jest to olej w formule long life i realny interwał wymiany (w mojej opinii) nie powinien przekraczać 5 tys km - a realnie jeśli po prostu olej zaczyna ciemnieć podczas sprawdzania na miarce to go wymieniam!