Darmowa dostawa przy zakupach od 666zł!

Nie masz produktów w kufrze

Nie ma produktów do porównania.

Tuning

Skunk2 kolektor ssący B18C4 307-05-0270

Skunk2 kolektor ssący B18C4

1 337,00 zł

Dostępność: Brak w magazynie

SKU: 307-05-0270

Producent: Skunk2

Pasuje do:

Civic, Civic IV (1987 - 1991), Civic V (1992 - 1995), Civic VI (1996 - 2000), CRX, CRX II (1988-1991), CRX Del Sol (1993-1997), Integra

Kolektor ssący Skunk2 dedykowany do silników B18C4, replika EOM kolektora z B18C6.
Ten produkt jest obecnie niedostępny. Jeśli jesteś zainteresowany jego zakupem prosimy o kontakt pod adresem jarusnet@jarusnet.pl

Szczegóły

Kolektor ssący Skunk2


Przeznaczony do silnika B18C4.
Replika fabrycznego kolektora ssącego z Integry TypeR (B18C6). Jego montaż w B18C4 poprawia przepływ powietrza do głowicy i zwiększa pojemność układu dolotowego. W komplecie z dodatkowymi modyfikacjami takimi jak większa przepustnica , układ dolotowy, wałki rozrządu , układ wydechowy i koniecznie strojenie, poprawia osiągi w całym zakresie obrotów oraz reakcje na wciśnięcie pedału gazu.

Produkt nowy, oryginalny. W komplecie: oryginalny karton, kolektor ssący, naklejka, instrukcja montażu.
Średnica wejścia: 66mm (z możliwością rozwiercenia do 70mm).

Do kompletu polecam:
Przepustnicę Skunk2 Alpha 66mm - kliknij + Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę Skunk2 Alpha 66mm
Przepustnicę Skunk2 Alpha 70mm - kliknij + Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę Skunk2 Alpha 70mm
Uszczelkę: termoizolacyjną pod kolektor ssący - kliknij lub OEM uszczelkę pod kolektor ssący B18C4 - kliknij

Dla osób szukających czegoś tańszego w ofercie replika firmy Turbo Works - kliknij aby zobaczyć.


English description:
SKUNK2 INTAKE MANIFOLD
Recommended to fit the engine B18C4
A replica of the factory intake manifold from the Integra TypeR (B18C6). Installation in the B18C4 improves airflow to the cylinder head and increases the capacity of the intake system.
With a couple of additional modifications this improves airflow, an enhances venturi effect, and both mid-range and top-end power gains.
New and original. Whole set includes: original box, intake manifold, sticker and assembly instructions.
Diameter of the entrances: 66mm (with the drilling possibility up to 70mm).
You may also be interested in:
Throttle body Skunk2 Alpha 66mm - click it + Heat-insulating Gasket Skunk2 Alpha 66mm
Throttle body Skunk2 Alpha 70mm - click it + Heat-insulating Gasket Skunk2 Alpha 70mm
Gasket: Heat-insulating Gasket under the intake manifold - click it or OEM intake manifold gasket B18C4 - click it
For people with smaller budget we recommended replica from Turbo Works - click it



Informacje dodatkowe

Producent Skunk2
Homologacja drogowa Brak - część do użytku poza drogami publicznymi

Produkty powiązane