OEM pasek alternatora Civic 9gen 12-16 R18Z4

OEM pasek alternatora Civic 9gen 12-16 R18Z4

15810-R70-A04, 15810-R70-A03, 15810-R70-A02, 15810-R70-A01, 15810R70A04, 15810R70A03, 15810R70A02, 15810R70A01 OEM zawór VTEC J35 Accord, Legend, Odyssey, Pilot

OEM zawór VTEC J35 Accord, Legend, Odyssey, Pilot

Tuning

OEM Pompa oleju B18C4 B18C6 GS-R OBD2

897,00 zł
Dostępność: Brak w magazynie
SKU
15100-P72-A01
Producent:
Pasuje do:
Civic, Civic V (1992-1995), Civic VI (1996-2000), CRX, CRX Del Sol (1993-1997), Integra
OEM Pompa oleju B18C4 B18C6 GS-R OBD2
Ten produkt jest obecnie niedostępny. Jeśli jesteś zainteresowany jego zakupem prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

Możesz użyć poniższego linku, by otrzymać alert mailowy gdy produkt wróci do magazynu

Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny

Oryginalna OEM Honda pompa oleju przeznaczona do silników B serii DOHC.

Element niezbędny przy poprawnie wykonywanym remoncie silnika, lub budowaniu go we wzmocnionej specyfikacji. Jej zużycie, wada czy ograniczenie przepływu może spowodować katastrofalne uszkodzenie silnika np. przez zatarcie jednostki napędowej.

Nr części: 15100-P72-A01
Producent: Yamada

Dedykowana do silników:
B18C5 OBD2 (Integra GS-R/TypeR USDM) - posiadają miejsce na czujnik położenia wału (OBD2), po zmianie obudowy rozrządu na taką od Hondy CR-V 2000-2001 będzie pasować również do silników OBD1 np. B16A1, B16A2, B18C4, B18C6.


Informacje dodatkowe
Producent Honda OEM
Homologacja drogowa Tak: Europa, Tak: USA