Przeznaczona do silnika D16Y8, natomiast z powodzeniem może być wykorzystywana w praktycznie każdej D serii SOHC z roczników 92-00 (D13, D14, D15, D16)
Oryginalna OEM Honda metalowa uszczelka pod głowicę. Element niezbędny przy każdym remoncie silnika. Najważniejsza uszczelka łącząca głowicę z blokiem silnika. Jej jakość jest kluczowa z puntu widzenia długotrwałej eksploatacji.
Nr części: 12251-P2J-004
Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie. Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A lub soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie. Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki.