Element niezbędny przy poprawnie wykonywanym remoncie silnika, lub budowaniu go we wzmocnionej specyfikacji. Jej zużycie, wada czy ograniczenie przepływu może spowodować katastrofalne uszkodzenie silnika np. przez zatarcie jednostki napędowej.
Nr części: 115-004 zamiennie z OEM 15100-P7A-A01, 15100-P2A-A01, 15100-P7A-013
Producent: no name
Dedykowana do silników:
D16Y8
D16Y7
Żeby nie było wątpliwości - jest to pompa oleju w zamienniku = zdecydowanie ich nie polecam - natomiast jeśli macie silnik po panewce, wióry w OEM 25 letniej pompie oleju i ograniczony budżet to nadal jest to lepsze rozwiązanie niż wkładanie starej i zużytej pompy oleju po grubych przejściach.
Dla osób, które chcą zrobić remont na porządnych częściach polecam:
OEM Pompa oleju D16Y8 D16Y7 - kliknij tutaj po więcej szczegółów.