Tuning
Szczegóły
Lekkie koło zamachowe XTD
Przeznaczone do silników B serii DOHC, m.in. B16A1, B16A2, B18C4, B18C6 etc. Waga: 9lbs = 4KG Lekkie koło zamachowe produkcji XTD = chińczyk. Charakteryzują się jednoczęściowa konstrukcją (tak jak produkty firmy ACT), co teoretycznie gwarantuje większą sztywność konstrukcji i mniejszą podatność na wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Będąc w pełni szczerym jest to pierwsza partia tego produktu i ciężko cokolwiek sensownego napisać - natomiast obstawiam, że będzie podobnie jak w przypadku sprzęgieł XTD = część będzie bezawaryjnie upalać a jedno na 10 się rozpadnie i dokonując zakupu trzeba mieć tego świadomość - nie udzielam żadnej gwarancji na produkty XTD. Osobiście we wszystkich projektach gdzie wkładałem lekkie koło zamachowe używałem kół Fidanzy - kliknij (Prelude H22, Civic D16, MR2 K24) i to je zdecydowanie rekomenduję! Co do samej zasady działania - zmniejszenie masy wirującej powoduje zmniejszenie oporów, zmniejszenie oporów powoduje łatwiejsze 'wkręcanie się' silnika, a to powoduje odczucie zwiększenia mocy. Nie wdając się w techniczne zawiłości i fizykę, montaż lekkiego koła NIE zwiększa mocy silnika, ale ZWIĘKSZA moc na kołach, poprzez zmniejszenie strat na napędzie. Do kompletu za jedną 'robocizną' polecam zakup sprzęgła i uszczelniacza wału: Aisin sprzęgło B18C4, B16A2, Civic, Integra Sprzęgło XTD B seria DOHC OEM Uszczelniacz wału od strony skrzyni 80x100x10Informacje dodatkowe
Producent | XTD |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |
Inne produkty
-
Zestaw rozrządu B18C4 B18C6
397,00 zł -
OEM Kasowniki VTEC VTEC'a B16, H22, B18C4
417,00 zł -
ACL Orbit pompa oleju B18C4, B16, B seria
1 087,00 zł -
OEM Pompa oleju B16A2, B18C4, B18C6
877,00 zł -
OEM uszczelka pod głowicę B16A2, B18C4, B seria, B16, B18
317,00 zł -
King Racing panewki korbowodowe B18C4, B18C6
217,00 zł