Tuning
Szczegóły
Kolektor wydechowy 4-2-1 do silników B18C4/B18C6
Dedykowany do silników B18C4, B18C6 montowanych m.in. w: Honda Civic 4gen 88-91 Honda Civic 5gen 92-95 Honda Civic 6gen 96-00 Honda CRX Del Sol 93-97 Honda Integra DC2 94-01 Zależnie od w/w pojazdu istnieje możliwość konieczności dopasowania mocowania za miską oleju i dopasowania z reszta układu wydechowego. Wykonany z chińskiej nierdzewki. Średnica na wyjściu: 2″ Jakość adekwatna do miejsca produkcji = nie oczekujemy idealnych spawów, uszczelek, które wytrzymają przebieg 100tys. km itp. rzeczy. Oczekujemy że będzie jakoś pasować i trochę odetka silnik! Na wszelki wypadek polecam doposażyć się w jedne z następujących elementów: Victor Rienz uszczelka pod kolektor wydechowy B16, B16A1, B16A2 - jeśli ktoś chce lepszą uszczelkę pomiędzy kolektor a głowicę OEM uszczelka pod kolektor wydechowy B16A2, B18C6 - jeśli ktoś chce najlepsza uszczelkę pomiędzy kolektor a głowicę Holts firegum pasta do uszczelniania wydechów - dla dodatkowego zabezpieczenia łączenia 4-2 a 2-1, które ulega najszybszemu wypaleniu i awariom. Dodatkowo do zakupu razem z kolektorem polecam: Bandaż termoizolacyjny: Turbo Works 15m x 50mm x 1mm lub grubszy Turbo Works 15m x 50mm x 2mm Metalowe opaski do montażu bandaża długości: 130mm, 200mm lub 260mmInformacje dodatkowe
Producent | Turbo Works |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |
Inne produkty
-
Uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący B18C4
137,00 zł -
YEC kopułka i palec rozdzielacza B18C4, B18C6
97,00 zł -
ARP śruby głowicy B18C4, B18C6
877,00 zł -
OEM uszczelka pod kolektor ssący B18C4
87,00 zł -
Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę B16A2 / B18C4 96+
60,00 zł -
ARP śruby podpory wału B18C4 B18C6
577,00 zł