Przeznaczona do silników H22 OBD2 (H22A5, H22A7, H22A8, H22A po 97r) montowanych m.in w Hondzie Prelude 5gen 97-01 oraz Accord 6gen 98-02.
Dobre, sprawdzone i lubiane produkty firmy Nippon tym razem w postaci uszczelki pod głowice. Alternatywa dla OEM'uDla silników H22 OBD1 (H22A, H22A1, H22A2) z roczników do 96 polecam:Payen uszczelka pod głowicę H22 OBD1Cometic H22 OBD1 uszczelka pod głowicęNippon uszczelka pod głowicę H22 OBD1 Prelude 4gen 92-96Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie.
Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A lub soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie lub stosujemy uszczelkę Nippon - dedykowane pod właściwą średnicę tłoka/cylindraJeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki.