Tuning
Szczegóły
Uszczelka pod głowicę firmy Nippon
Przeznaczona do silników: B16, B16A, B16A1, B16A2, B18, B18C, B18C4, B18C6 Montowanych m.in. w: Honda Civic 4gen 88-91 Honda Civic 5gen 92-95 Honda Civic 6gen 96-00 Honda CRX 2gen 88-91 Honda CRX Del Sol 93-97 Honda Integra 2gen TypeR DC2 Dla średnicy tłoka: 82mm - nadwymiar Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie. Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A / soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie lub stosujemy uszczelkę Nippon - dedykowane pod właściwą średnicę tłoka/cylindra Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki. Do kompletu z uszczelką pod głowicę polecam doprężające tłoki: Nippon tłoki B16B 82mm - kliknij YCP tłoki B16B 82mm - kliknijInformacje dodatkowe
Producent | Nippon |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |
Inne produkty
-
OEM pasek rozrządu B18C4 B18C6
247,00 zł -
Taiho panewki oporowe B16, B16A2, B18C4, B20
30,00 zł -
OEM uszczelka pod głowicę B16A2, B18C4, B seria, B16, B18
317,00 zł -
OEM uszczelka pod kolektor ssący B18C4
87,00 zł -
OEM śruby głowicy B18C4 B18C6
467,00 zł -
OEM Kasowniki VTEC VTEC'a B16, H22, B18C4
417,00 zł