Tuning
Szczegóły
Uszczelka pod głowicę firmy Nippon
Przeznaczona do silników: B16, B16A, B16A1, B16A2, B18, B18C, B18C4, B18C6 Montowanych m.in. w: Honda Civic 4gen 88-91 Honda Civic 5gen 92-95 Honda Civic 6gen 96-00 Honda CRX 2gen 88-91 Honda CRX Del Sol 93-97 Honda Integra 2gen TypeR DC2 Dla średnicy tłoka: 81,5mm - nadwymiar Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie. Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A / soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie lub stosujemy uszczelkę Nippon - dedykowane pod właściwą średnicę tłoka/cylindra Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki. Do kompletu z uszczelką pod głowicę polecam doprężające tłoki: Nippon tłoki B16B 81,5mm - kliknij YCP tłoki B16B 81,5mm - kliknijInformacje dodatkowe
Producent | Nippon |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |
Inne produkty
-
Kewlarowy pasek rozrządu Gates Racing B18C4 B18C6
517,00 zł -
Uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący B18C4
137,00 zł -
YEC kopułka i palec rozdzielacza B18C4, B18C6
97,00 zł -
Lekkie koło zamachowe Fidanza B seria B16A2, B18C4
2 222,00 zł -
Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę B16A2 / B18C4 96+
60,00 zł -
ARP śruby podpory wału B18C4 B18C6
727,00 zł