Darmowa dostawa przy zakupach od 666zł!

Nie masz produktów w kufrze

Nie ma produktów do porównania.

Tuning

Nippon uszczelka pod głowicę 81,5mm B16A2, B18C4, B seria, B16, B18

Nippon uszczelka pod głowicę 81,5mm B16A2, B18C4, B seria, B16, B18

457,00 zł

Dostępność: Brak w magazynie

SKU: nippon-b-815

Producent: Nippon

Pasuje do:

Civic, Civic IV (1987 - 1991), Civic V (1992 - 1995), Civic VI (1996 - 2000), CRX, CRX II (1988-1991), CRX Del Sol (1993-1997), Integra

Nippon uszczelka pod głowicę 81,5mm B16A2, B18C4, B seria, B16, B18
Ten produkt jest obecnie niedostępny. Jeśli jesteś zainteresowany jego zakupem prosimy o kontakt pod adresem jarusnet@jarusnet.pl

Szczegóły

Uszczelka pod głowicę firmy Nippon


Przeznaczona do silników: B16, B16A, B16A1, B16A2, B18, B18C, B18C4, B18C6
Montowanych m.in. w:
Honda Civic 4gen 88-91
Honda Civic 5gen 92-95
Honda Civic 6gen 96-00
Honda CRX 2gen 88-91
Honda CRX Del Sol 93-97
Honda Integra 2gen TypeR DC2

Dla średnicy tłoka: 81,5mm - nadwymiar

Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie.
Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A / soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie lub stosujemy uszczelkę Nippon - dedykowane pod właściwą średnicę tłoka/cylindra
Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki.

Do kompletu z uszczelką pod głowicę polecam doprężające tłoki:
Nippon tłoki B16B 81,5mm - kliknij
YCP tłoki B16B 81,5mm - kliknij



Informacje dodatkowe

Producent Nippon
Homologacja drogowa Brak - część do użytku poza drogami publicznymi

Produkty powiązane