Tuning
Szczegóły
Uszczelka pod głowicę firmy Nippon
Przeznaczona do silników: B16, B16A, B16A1, B16A2, B18, B18C, B18C4, B18C6 Montowanych m.in. w: Honda Civic 4gen 88-91 Honda Civic 5gen 92-95 Honda Civic 6gen 96-00 Honda CRX 2gen 88-91 Honda CRX Del Sol 93-97 Honda Integra 2gen TypeR DC2 Dla średnicy tłoka: 81mm - nominał Jeśli mamy seryjny silnik - stosujemy OEM = jeśli żadne inne elementy nie ulegną awarii prawdopodobnie nigdy nie będzie trzeba jej wymieniać ponownie. Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego N/A / soft turbo również wrzucamy OEM - w większości przypadków w komplecie ze wzmocnionymi śrubami głowicy firmy ARP będzie to optymalne rozwiązanie lub stosujemy uszczelkę Nippon - dedykowane pod właściwą średnicę tłoka/cylindra Jeśli tuningujemy silnik i idziemy w stronę mocnego turbo i wysokich wartości doładowania prawdopodobnie potrzebna będzie uszczelka o innej grubości. Tu polecam produkty firmy Cometic, które można dopasować do pożądanego rozwiertu, stopnia sprężania/grubości uszczelki. Do kompletu z uszczelką pod głowicę polecam doprężające tłoki: Nippon tłoki B16B 81mm - kliknij YCP tłoki B16B 81mm nominał - kliknijInformacje dodatkowe
Producent | Nippon |
---|---|
Homologacja drogowa | Brak - część do użytku poza drogami publicznymi |
Inne produkty
-
Koyo napinacz paska rozrządu B16A2, B18C4, B seria DOHC
80,00 zł -
Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę F18B2, F20B6, F23Z5 Accord 6gen 98-02
60,00 zł -
Zestaw rozrządu B18C4 B18C6
317,00 zł -
Lekkie koło zamachowe XTD B seria B16A2, B18C4
697,00 zł -
Aisin sprzęgło B18C4, B16A2, Civic, Integra
577,00 zł -
King Racing panewki korbowodowe B18C4, B18C6
194,00 zł