Fabrycznie dedykowane do Hondy Civic 7gen EP3 Typer. Pasuje do:
Honda Civic 7gen 01-05 TypeR EP3 z silnikiem K20A2
Honda Civic 8gen 06-11 FN2 z silnikami K20Z4
Honda Integra DC5
Honda Accord 7gen 03-08 silniki K24A3 pod warunkiem zastosowania koła zamachowego z Civicka TypeR 7gen lub 8gen
Honda Accord 8gen 08+ silniki K24Z3 pod warunkiem zastosowania koła zamachowego z Civicka TypeR 7gen lub 8gen
W komplecie: tarcza, docisk, łożysko
Nr części: 22105-PRA-305
Zestaw prawie legendarny = można go śmiało stosować do większości projektów N/A robionych na okolice 270KM - świetny wybór szczególnie dla osób, które cenią sobie jakość, długowieczność oraz 'lekko' pracujące sprzęgło. Mam je założone w mojej MR2 K24 i spisuje się rewelacyjnie. Jak 'klei' można zobaczyć w małym filmie z Japfestu 2019 - kliknij (Opona Toyo R888R 235 R15)
W lekkich samochodach typu Civic 5gen, Civic 6gen, MR2 etc. nawet to zwykłe OEM sprzęgło pozwala na starty z 2 biegu przy opnach w granicach R888 o szerokości 205-225 i 15" felgach. W cięższych pojazdach (Civic 7gen, Civic 8gen) i większych felgach 17-18" jeśli ktoś chce ruszać z procedury i 2 biegu polecam już zakup jakiegoś spieka.
Przy wymianie sprzęgła polecam wymienić:
OEM tulejkę koła zamachowego (29zł) dostępną tutaj - kliknij.
OEM uszczelniacz wału od strony skrzyni dostępny tutaj - kliknij.
OEM uszczelniacze półosi: 91206-PHR-003 - kliknij + 91205-PL3-B01 - kliknij
Koło zamachowe na lekkie firmy Fidanza - kliknij. lub XTD - kliknijDla osób szukających tańszej alternatywy: Sprzęgło Exedy Civic TypeR K20A2, K20Z4 , EP3, FN2 - kliknij.Sprzęgło XTD K seria K20 K20A K20Z