91308-PA9-003, 91308PA9003 OEM oring filtra oleju automatycznej skrzyni biegów 19.8x1.9

OEM oring filtra oleju automatycznej skrzyni biegów 19.8x1.9

90009-PH1-000, 90009PH1000 OEM śruba spustowa stalowej miski oleju

OEM śruba spustowa stalowej miski oleju

OEM

OEM Filtr oleju RBA D,B,H,K,R seria + podkładka

69,00 zł
Dostępność: W magazynie
SKU
15400-RBA-F01
Producent:
Pasuje do:
Accord, Accord IV (1989-1993), Accord V EUDM (1993-1997), Accord V USDM (1993-1997), Accord VI (1998-2002), Accord VII (2003-2008), Accord VIII (2008-2015), Accord IX (2013-2017), Civic, Civic IV (1987-1991), Civic V (1992-1995), Civic VI (1996-2000), Civic VII (2001-2005), Civic VIII (2006-2011), Civic IX (2012-2016), Civic X (2017-2022), Civic XI (2023+), Concerto (1988-1994), CR-V, CR-V I (1997-2001), CR-V II (2002-2006), CR-V III (2007-2011), CR-V IV (2012-2018), CR-V V (2018+), CRX, CRX I (1983-1987), CRX II (1988-1991), CRX Del Sol (1993-1997), CR-Z, FR-V, HR-V, HR-V I (1999-2006), HR-V II (2015-2022), Integra, Jazz/Fit, Jazz I (1983-1986), Jazz II (2001-2007), Jazz III (2007-2014), Jazz IV (2014-2019), Legend, Legend I (1985-1991), Legend II (1991-1995), Legend III (1996-2004), Legend IV (2004-2012), Legend V (2015+), Logo, MDX, MDX I (2001-2006), MDX II (2007-2013), MDX III (2014-2022), Odyssey, Odyssey I (1994-1998), Odyssey II (1999-2004), Odyssey III (2005-2010), Odyssey IV (2011-2017), Odyssey V (2018+), Prelude, Prelude III (1987-1991), Prelude IV (1992-1996), Prelude V (1997-2001), RDX, RDX 1gen 06-12, Ridgeline, Ridgeline I (2005-2014)
OEM Filtr oleju RBA D,B,H,K,R seria

Oryginalny OEM Honda filtr oleju

Oryginalny filtr oleju OEM Honda o oznaczeniu katalogowym: 15400-RBA-F01 = produkcji Francuskiej firmy Prflux = taki jak jest stosowany w większości ASO.

Przeznaczony do większości silników benzynowych Hondy, m.in.:
B seria m.in.: B16A1, B16A2, B16B, B18C4, B18C5, B18C6, B20A3, B20A4, B20A5, B20A7, B20A9, B20B3, B20Z1, B20Z3
C seria m.in.: C35A2, C35A5
D seria m.in.: D13B2, D13B7, D14A1, D14A3, D14A4, D14Z1, D15B2, D15B7, D15Z6, D16A6, D16A9, D16V1, D16W4, D16Y7, D16Y8, D16Z5, D16Z6, D16Z9, D17A2, D17A8, D17A9
F seria m.in.: F18A3, F18B2, F20A2, F20A3, F20A4, F20A5, F20A7, F20B3, F20B5, F20B6, F20B7, F20Z1, F20Z2, F20Z3, F22A3, F22A7, F22B5, F22B8 F22Z2, F23A7, F23Z5
H seria m.in.: H22A2, H22A5, H22A7, H22A8, H23A2, H23A3
J seria m.in.: J30A1, J35A8, J37A3
K seria m.in.: K20A1, K20A2, K20A3, K20A4, K20A6, K20A9, K20C1, K20Z2, K20Z4, K24A3, K24Z3
R seria m.in.: R18A1, R18A2, R18Z1, R18Z4, R20A2, R20A3, R20A9

Dodatkowo w celu ułatwienia odkręcania i przykręcania filtra proponuje zakup OEM klucz do filtra oleju - kliknij, którego montaż na filtrze pozwala na przykręcanie i odkręcanie zwykłym płaskim kluczem.

Dodatkowo do kompletu polecam magnetyczne korki spustowe (wyłapujące opiłki metalu):
Chińczyk czarny - kliknij
Chińczyk neochrome - kliknij
Skunk2 - kliknij

Informacje dodatkowe
Producent Honda OEM
Homologacja drogowa Tak: Europa, Tak: USA

Produkty powiązane