Darmowa dostawa przy zakupach od 666zł!

Nie masz produktów w kufrze

Nie ma produktów do porównania.

OEM

15400-RBA-F01, 15400RBAF01 OEM Filtr oleju RBA D,B,H,K,R seria

OEM Filtr oleju RBA D,B,H,K,R seria

69,00 zł

Dostępność: W magazynie

SKU: 15400-RBA-F01

Producent: Honda OEM

Pasuje do:

Accord, Accord IV (1989-1993), Accord V EUDM (1993-1997), Accord V USDM (1993-1997), Accord VI (1998-2002), Accord VII (2003-2008), Accord VIII (2008-2015), Civic, Civic IV (1987-1991), Civic V (1992-1995), Civic VI (1996-2000), Civic VII (2001-2005), Civic VIII (2006-2011), Civic IX (2012-2016), Civic X (2017-2022), Concerto (1988-1994), CR-V, CR-V I (1997-2001), CR-V II (2002-2006), CR-V III (2007-2011), CR-V IV (2012-2018), CRX, CRX I (1983-1987), CRX II (1988-1991), CRX Del Sol (1993-1997), FR-V, Integra, Jazz/Fit, Jazz II (2001-2007), Jazz III (2007-2014), Jazz IV (2014-2019), Logo, Prelude, Prelude IV (1992-1996), Prelude V (1997-2001), Stream

OEM Filtr oleju RBA D,B,H,K,R seria

Szczegóły

Oryginalny OEM Honda filtr oleju


Oryginalny filtr oleju OEM Honda o oznaczeniu katalogowym: 15400-RBA-F01 = produkcji Francuskiej firmy Prflux = taki jak jest stosowany w większości ASO.

Przeznaczony do większości silników benzynowych Hondy, m.in.:
B seria m.in.: B16A1, B16A2, B16B, B18C4, B18C5, B18C6, B20A3, B20A4, B20A5, B20A7, B20A9, B20B3, B20Z1, B20Z3
C seria m.in.: C35A2, C35A5
D seria m.in.: D13B2, D13B7, D14A1, D14A3, D14A4, D14Z1, D15B2, D15B7, D15Z6, D16A6, D16A9, D16V1, D16W4, D16Y7, D16Y8, D16Z5, D16Z6, D16Z9, D17A2, D17A8, D17A9
F seria m.in.: F18A3, F18B2, F20A2, F20A3, F20A4, F20A5, F20A7, F20B3, F20B5, F20B6, F20B7, F20Z1, F20Z2, F20Z3, F22A3, F22A7, F22B5, F22B8 F22Z2, F23A7, F23Z5
H seria m.in.: H22A2, H22A5, H22A7, H22A8, H23A2, H23A3
J seria m.in.: J30A1, J35A8, J37A3
K seria m.in.: K20A1, K20A2, K20A3, K20A4, K20A6, K20A9, K20C1, K20Z2, K20Z4, K24A3, K24Z3
R seria m.in.: R18A1, R18A2, R18Z1, R18Z4, R20A2, R20A3, R20A9

Dodatkowo w celu ułatwienia odkręcania i przykręcania filtra proponuje zakup OEM klucz do filtra oleju - kliknij, którego montaż na filtrze pozwala na przykręcanie i odkręcanie zwykłym płaskim kluczem.

Dodatkowo do kompletu polecam magnetyczne korki spustowe (wyłapujące opiłki metalu):
Chińczyk czarny - kliknij
Chińczyk neochrome - kliknij
Skunk2 - kliknij

Informacje dodatkowe

Producent Honda OEM
Homologacja drogowa Tak: Europa, Tak: USA

Produkty powiązane