Oryginalny OEM Honda filtr oleju
Oryginalny filtr oleju OEM Honda o oznaczeniu katalogowym:
15400-RBA-F01 = produkcji Francuskiej firmy Prflux = taki jak jest stosowany w większości ASO.
Przeznaczony do większości silników benzynowych Hondy, m.in.:
B seria m.in.: B16A1, B16A2, B16B, B18C4, B18C5, B18C6, B20A3, B20A4, B20A5, B20A7, B20A9, B20B3, B20Z1, B20Z3
C seria m.in.: C35A2, C35A5
D seria m.in.: D13B2, D13B7, D14A1, D14A3, D14A4, D14Z1, D15B2, D15B7, D15Z6, D16A6, D16A9, D16V1, D16W4, D16Y7, D16Y8, D16Z5, D16Z6, D16Z9, D17A2, D17A8, D17A9
F seria m.in.: F18A3, F18B2, F20A2, F20A3, F20A4, F20A5, F20A7, F20B3, F20B5, F20B6, F20B7, F20Z1, F20Z2, F20Z3, F22A3, F22A7, F22B5, F22B8 F22Z2, F23A7, F23Z5
H seria m.in.: H22A2, H22A5, H22A7, H22A8, H23A2, H23A3
J seria m.in.: J30A1, J35A8, J37A3
K seria m.in.: K20A1, K20A2, K20A3, K20A4, K20A6, K20A9, K20C1, K20Z2, K20Z4, K24A3, K24Z3
R seria m.in.: R18A1, R18A2, R18Z1, R18Z4, R20A2, R20A3, R20A9
Dodatkowo
w celu ułatwienia odkręcania i przykręcania filtra proponuje zakup
OEM klucz do filtra oleju - kliknij, którego montaż na filtrze pozwala na przykręcanie i odkręcanie zwykłym płaskim kluczem.
Dodatkowo do kompletu polecam magnetyczne korki spustowe (wyłapujące opiłki metalu):
Chińczyk czarny - kliknij
Chińczyk neochrome - kliknij
Skunk2 - kliknij