ACL Orbit pompa oleju B18C4, B16, B seria

ACL Orbit pompa oleju B18C4, B16, B seria

115-004 Pompa oleju D16Y8 D16Y7

Pompa oleju D16Y8 D16Y7

Zamienniki

Pompa oleju B18C4 B18C6 GS-R OBD2

417,00 zł
Dostępność: Brak w magazynie
SKU
115-003
Producent:
Pasuje do:
Civic, Civic IV (1987-1991), Civic V (1992-1995), Civic VI (1996-2000), CRX, CRX Del Sol (1993-1997), Integra
Pompa oleju B18C4 B18C6 GS-R OBD2
Ten produkt jest obecnie niedostępny. Jeśli jesteś zainteresowany jego zakupem prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

Możesz użyć poniższego linku, by otrzymać alert mailowy gdy produkt wróci do magazynu

Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny

Pompa oleju przeznaczona do silników B serii DOHC.

Element niezbędny przy poprawnie wykonywanym remoncie silnika, lub budowaniu go we wzmocnionej specyfikacji. Jej zużycie, wada czy ograniczenie przepływu może spowodować katastrofalne uszkodzenie silnika np. przez zatarcie jednostki napędowej.

Nr części: 115-003 zamiennie z OEM 15100-P72-A01 / 15100-PR4-A03
Producent: no name

Dedykowana do silników:
B18C5 OBD2 (Integra GS-R/TypeR USDM) - posiadają miejsce na czujnik położenia wału (OBD2), po zmianie obudowy rozrządu na taką od Hondy CR-V 2000-2001 będzie pasować również do silników OBD1 np. B16A1, B16A2, B18C4, B18C6.

Żeby nie było wątpliwości - jest to pompa oleju w zamienniku = zdecydowanie ich nie polecam - natomiast jeśli macie silnik po panewce, wióry w OEM 25 letniej pompie oleju i ograniczony budżet to nadal jest to lepsze rozwiązanie niż wkładanie starej i zużytej pompy oleju po grubych przejściach.

Dla osób, które chcą zrobić remont na porządnych częściach polecam:
Pompa oleju ACL Orbit - kliknij tutaj po więcej szczegółów.
OEM Pompa oleju B18C4 B18C6 GS-R OBD2 - kliknij tutaj po więcej szczegółów.
OEM Pompa oleju B18C4 B18C6 - kliknij tutaj po więcej szczegółów.
Informacje dodatkowe
Producent No name
Homologacja drogowa Brak - część do użytku poza drogami publicznymi