Darmowa dostawa przy zakupach od 666zł!

Nie masz produktów w kufrze

Nie ma produktów do porównania.

Root Catalog

Civic EJ9 B18C4 Time Attack - Spryciula

Civic EJ9 B18C4 Time Attack - Spryciula

Zostało 1 szt.

60 000,00 zł

Dostępność: W magazynie

SKU: spryciula

Producent: Jarusnet

Civic EJ9 B18C4 Time Attack - Spryciula

Szczegóły

Na sprzedaż trafia 'Spryciula' czyli Civic 6gen EJ9 z 2000r po SWAP'ie na B18C4 przygotowany do Time Attack'u.
Zakupiony w grudniu 2022 roku i przez sezon 2023 eksploatowany przez nas w ramach VEC Cup Poland.

Poniżej materiał nagrany u Krzysztofa w 2022 roku podczas zakupu ;-)


Przez ostatni rok delikatnie modyfikowany przez nas aby bardziej spełniał nasze wymagania w kwestii sposobu jazdy i użytkowania przez Olę w warunkach torowych. Ponieważ chcemy kupić FK8 wystawiamy cała flotę (MR2 i FG2 również) na sprzedaż i 2 z 3 aut muszą zostać sprzedane aby uzbierać kapitał początkowy do zakupu kolejnej Hondy :)

Cena: 60.000 PLN do szerokiej negocjacji. Ze względu na konfigurację samochodu i jego wyposażenie jest duże pole do dokładania lub wyciągania różnych elementów a tym samym zmienianiu finalnej ceny. Naturalnie to tylko i wyłącznie osobiście na miejscu po zobaczeniu auta.
Ogłoszenie na otomoto - kliknij

Moje ględzenie i stan auta na 25.02.2024 w filmie poniżej:


Dokładka specyfikacja auta:
Silnik: B18C4 seria z wspawana przegroda miski olejowej
Głowica: B18C4 seria
Dolot: custom 3" zakończony stożkiem AEM 3"
Chłodzenie: gruba chłodnica wody Turbo Works
Układ wydechowy: kolektor wydechowy seria + reszta przelot z nierdzewki
Paliwo: zewnętrzna pompa paliwa, mały zbiornik paliwa w bagażniku
Skrzynia biegów : S9B, przełożenie główne Integra DC2 4,785, 2 i 3 bieg z S4C, szpera płytkowa mFactory 1.5way ustawiona na 66%, nowy synchronizator i przesuwka 3-4 biegu OEM
Lewarek: short shifter hybrid racing style
Zawieszenie: poliuretany wszędzie, przedni camber kit Hardrace, tylny camber kit Hardrace, gwint BC Racing z regulacją twardości i wysokości + przednia górna, tylna rozpórka przez bagażnik, półklatka z tyłu, sportowa geometria, zmienione tylne wahacze
Hamulce: przód BBK na tarczy 298mm z mini i zaciskami Wilwood'a, tył SWAP na tarcze 260mm, przewody w oplocie pizzabrakes, Motul RBF600, klocki Mintex 1155
ECU: P28
Wskaźniki: Auto Gauge (temperatura oleju, ciśnienie oleju)
Środek: kierownica zamszowa Turn One 35cm + naba Momo + 2x fotel kubełkowy OMP TRS-E osadzony na szynach PCI (regulacja przód - tył) + pasy szelkowe Turn One 4 punktowe 3", mocowanie na gaśnicę, wyflokowana i podcięta deska rozdzielcza, Intercom Stilo DG10
Body kit: rocznik 2000 = polift, maska carbon z zapinkami, poszerzenia przód + tył o około 10cm na stronę splitter przedni Time Attack Customs, splitter tylny z dyfuzorem Time Attack Customs, klapa tył laminat + duże skrzydło
Felgi / opony: Rota 16x8, Nankang AR1 205/45R16 przód nowe (0km przebiegu) tył po 2 sezonach.

Auto świeżo po serwisie - wymieniony olej, filtr, płyn hamulcowy, nowe klocki przód i tył, nowe tarcze tył, skrzynia i szpera po przeglądzie. W pełni przygotowane do startu w sezonie 2024!

Gdyby ktoś chciał sobie kupić jakieś raporty itd.:
Nr rejestracyjny: POT 8WW6
VIN: JHMEJ9340YS220307
Data pierwszej rejestracji: 20.11.2000

Informacje dodatkowe

Producent Jarusnet
Homologacja drogowa Brak - część do użytku poza drogami publicznymi